Мій 2021 рік – професійний доробок

Два проєкти з підготовки об’ємних аналітичних документів, які я очолював:

  1. Академічна доброчесність у середній освіті: методичні рекомендації.
  2. Здобутки і виклики експерименту з присудження наукового ступеня доктора філософії.

Взяв участь у підготовці ще двох великих аналітичних звітів:

  1. Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у сфері правничої освіти в Україні.
  2. Якість природничо-математичної освіти учнів шкіл міста Києва

Менші документи:

  1. Коментар до проєкту Стратегії розвитку вищої освіти на 2021-2031 рр. – для вузької читацької аудиторії.
  2. Коментар щодо профстандарту університетських викладачів – встановив рекорд відвідуваності цього сайту.
  3. Сім випусків бюлетеня “Академічна доброчесність”. Хотілося зробити дев’ять випусків, але листопад-грудень завантажили мене іншим.
  4. Пропозиції до проєкту Закону України “Про академічну доброчесність”.

Три вебінари з академічної доброчесності — в Українському католицькому університеті, Херсонському державному університеті, Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

З’їздив до Сумського державного університету на конференцію.

Авторам онлайн-курсу з академічної доброчесності для університетських викладачів вдалося прорекламувати мене і мої бюлетені, не згадавши мого імені.

Короткий курс з академічної доброчесності для 12 студентів Києво-Могилянської академії & ACREC.

Один гарний документ з академічної доброчесності – не опубліковано.

Завдяки колегам з ACREC навчаюсь з питань антикорупційної експертизи.

Змістовне і наукове редагування майже всіх публікацій, оприлюднених “ОсвітАналітикою” у поточному році.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.