Два проєкти з підготовки об’ємних аналітичних документів, які я очолював:
- Академічна доброчесність у середній освіті: методичні рекомендації.
- Здобутки і виклики експерименту з присудження наукового ступеня доктора філософії.
Взяв участь у підготовці ще двох великих аналітичних звітів:
- Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у сфері правничої освіти в Україні.
- Якість природничо-математичної освіти учнів шкіл міста Києва
Менші документи:
- Коментар до проєкту Стратегії розвитку вищої освіти на 2021-2031 рр. – для вузької читацької аудиторії.
- Коментар щодо профстандарту університетських викладачів – встановив рекорд відвідуваності цього сайту.
- Сім випусків бюлетеня “Академічна доброчесність”. Хотілося зробити дев’ять випусків, але листопад-грудень завантажили мене іншим.
- Пропозиції до проєкту Закону України “Про академічну доброчесність”.
Три вебінари з академічної доброчесності — в Українському католицькому університеті, Херсонському державному університеті, Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
З’їздив до Сумського державного університету на конференцію.
Авторам онлайн-курсу з академічної доброчесності для університетських викладачів вдалося прорекламувати мене і мої бюлетені, не згадавши мого імені.
Короткий курс з академічної доброчесності для 12 студентів Києво-Могилянської академії & ACREC.
Один гарний документ з академічної доброчесності – не опубліковано.
Завдяки колегам з ACREC навчаюсь з питань антикорупційної експертизи.
Змістовне і наукове редагування майже всіх публікацій, оприлюднених “ОсвітАналітикою” у поточному році.