Мені стало цікаво, наскільки академічно доброчесним є текст свіжого листа МОН про академічну доброчесність. Короткий висновок — унікальний зміст (у кращих бюрократичних традиціях) присутній тільки у першому та заключному абзацах документа (18% тексту). Решта (82%) тексту — вводні фрази, переказ чинного законодавства плюс одна фраза, запозичена з пауерпоінт-презентації до закону “Про освіту”.
На мою думку, в цьому контексті копіпаста — ознака відставання МОН від формування порядку денного. Міністерству, на жаль, останнім часом явно бракує нових оригінальних, креативних ідей і пропозицій, які б воно могло пропонувати учасникам освітнього процесу. Надавати спільноті копіпасту на дійсно затребувану тему, де наявні гострі проблеми і конче потрібні нові підходи до їх вирішення, — це йти далеко у фарватері процесу.
Дякую системі UniCheck, яка допомогла мені у цьому невеличкому аналізі.
MON-letter-on-copy-paste