Нові матеріали з академічної доброчесності

Цього тижня в україномовному інтернеті з’явилося одразу кілька чудових матеріалів, присвячених академічній доброчесності.

Ірина Єгорченко розставила всі крапки над «і» та «ї» у питанні класифікації відмазок плагіаторів-початківців і професіоналів. Я якось й не думав, що існує так багато способів назвати плагіат неплагіатом:)

Тарас Тимочко поповнив скарбничку рідкісних, але від того ще більш цінних академічних досліджень доброчесності. Якщо вам цікаво, які заходи університетів зі зменшення плагіату реально працюють, а які не настільки ефективні, то переходьте за цим посиланням.

Проєкт сприяння академічній доброчесності в Україні започаткував нову рубрику коротких відеопорад студентам. Вже зараз ви можете дізнатися від Світлани Чуканової, як правильно посилатися на джерела, а від Богдани Романцової — як редагувати наукові тексти. Колеги обіцяють, що таких порад буде більше. А ще не забудьте завітати на вебінар Юрія Вергуна про академічну доброчесність у середніх школах.

А Міносвіти нагадує про необхідність дотримання належного наукового рівня у дисертаціях. І хоча використання слова «дисертабельність» в офіційному листі дещо ріже вухо, погодьмося, що зайвий раз згадати про якість дисертаційних досліджень нікому не зашкодить.

Будьмо академічно доброчесними!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *