Багато хто ніяк не може погодитися з тим, що академічна недоброчесність — це не лише плагіат, а й чимало інших негативних практик. Принаймні у документах багатьох українських університетів детально прописано тільки процедури реагування на інформацію про можливий академічний плагіат. Щодо інших порушень — то їхній короткий перелік сумлінно переписаний (сплагіачений?) із статті 42 Закону України «Про освіту», але алгоритмів, процедур поводження з ними, уваги до них у повсякденній практиці закладів освіти часто немає.
Я почав колекціонувати можливі прояви недоброчесності (academic misconduct) і укладати їх більший та детальніший перелік. Поступово систематизуватиму і ділитимусь зі спільнотою у форматі листівок. Сподіваюсь, увага до запобігання цим проблемам знайде своє відображення у політиках та практиках наших ЗВО.
What-could-go-wrong