Академічна доброчесність у середній школі

Два місяці інтенсивної роботи, ще чотири місяці у спокійнішому ритмі, більше десяти залучених експертів, палкі дискусії на межі конфліктів усередині команди, активне використання системи Unicheck, декілька раундів правок до “вже остаточно виправленого” тексту — мають результатом нову і, сподіваюсь, важливу публікацію.

Аналітичний центр “ОсвітАналітика” спільно із Ініціативою академічної доброчесності та якості освіти — Academic IQ підготували певне бачення того, якою має бути українська школа з точки зору цінностей академічної доброчесності та конструктивного партнерства учнів, вчителів, батьків. Порушена в публікації тема для шкіл здебільшого нова за назвою, та вона — цілком актуальна за змістом становлення Нової (з великої літери) Української Школи — школи, орієнтованої на успіх учнів, результативну й доброзичливу роботу вчителів, ефективне управління освітнім процесом.

Безпосередня аудиторія публікації — вчителі, завучі, керівники середніх шкіл. Опосередкована — уся шкільна спільнота. Сподіваюсь, ця публікація стане цеглинкою на шляху від усвідомлення того, що школа має бути доброчесним середовищем, до становлення і реалізації доброчесної культури в повсякденному шкільному житті.

Integrity-for-K-to-12

Завантажити публікацію собі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *